CURSURI NEXTLAB CU LECTII INTELIGENTE

ROBOTICĂ ÎN MAKERSPACE CU LECȚII INTELIGENTE

Formular de inscriere


Pentru cei care vor cea mai bună pregătire! Include întâlniri fizice cu copiii în makerspace-ul Nextlab la doar 90 lei/întâlnire. Sunt incluse:


  • învățare personalizată cu un trainer la fiecare doi copii;
  • profesori experimentaţi;
  • o sesiune săptămânală de o oră în makerspace-ul Nextlab;
  • lucru cu imprimante 3D;
  • lucrul cu roboţi de nouă generație(Sphero, Arduino, micro:BIT, Ozobot si Ubtech);
  • lucrul cu drone;
  • Lecţii de informatică avansată în manieră construcţionistă.


Program lecţii în MAKERSPACE:

 

Grupa I (Marti) 

18.00-19.00(clasele I-IV)

19.15-20.15 (clasele V-VIII),  

Grupa II (Sambata)

10.00-11.00(clasele I-IV)

11.15-12.15(clasele V-VIII)

Grupa III (Duminica)

10.00-11.00(clasele I-IV)

11.15-12.15(clasele  I-IV)

Nota: in Grupa III exista doar copii din ciclul primar.

Date calendaristice

Cursurile incep pe 9 Aprilie 2019 si presupun 9 sedinte saptamanale

Trainer: Un trainer la doi copii(invatare personalizata)  și IOANA(companion de invățare bazat pe inteligență artificială )

Locaţie: Makerspace-ul NEXTLAB din București (zona Unirii-Mitropolie).

Preț: 90 lei/sedintă materilele digitale de curst(35 lei/luna).  Prima intalnire e gratuita. 

O grupă are maxim 8 copii!

Taxa se plătește în avans pentru fiecare lună(395 lei) calculata de la data inscrierii.  Locurile sunt limitate. Plata se face prin card sau transfer bancar.

VREAU CURS IN MAKERSPACE CU LECȚII INTELIGENTE

CONT ŞCOLAR GRATUIT PENTRU LECȚII INTELIGENTE

Gândit pentru laboratorul de la școală! Gratuit pentru elevi și profesori! 

Include:

  • companionul de învățare IOANA bazat pe inteligență artificială;
  • 3 fluxuri de învățare pentru clasa a V-a (după programa Ministerului Educației);  
  • 6  lecții inteligente pentru elevii din ciclul primar.

Hardware necesar: computer cu placă de sunet și conexiune Internet.

VREAU CONT ȘCOLAR PENTRU LECȚII INTELIGENTE

Programa

  

Clasa a V-a

  1. Competențele zilei de mâine - Inițiere în programare diagramatică cu      Scratch
  2. Gândirea computațională - Exerciții simple în Scratch (structura      liniară)
  3. Roboți educaționali - Exerciții cu Sphero (structura liniară) în      limbaj diagramatic și Javascript
  4. Programarea pe înțelesul copiilor - Exerciții simple în Scratch      (structura alternativă)
  5. Sistemele fizico-cibernetice ale viitorului - Exerciții cu Sphero      (structura alternativă) în limbaj diagramatic și prezentare comparativă cu      Javascript
  6. Un strop de artă în STEM - Animație condiționată în Scratch
  7. Povestea în era digitală - Storytelling în Scratch
  8. Pentru o societate a comunicării - Dialog în Scratch
  9. Jocul ca mijloc de acces la cunoaștere - Game design în Scratch
  10. Realizare mișcare circulară cu Sphero în limbaj diagramatic și      prezentare comparativă cu Javascript
  11. Codul culorilor – Aplicații cu Sphero în limbaj diagramatic și      prezentare comparativă cu Javascript
  12. Prelucrarea mesajelor de la senzori  - Aplicații cu senzori      Sphero în limbaj diagramatic și prezentare comparativă cu Javascript
  13. Cunoștințe sofisticate cu dispozitive robotice – Realizarea unei aplicații      complexe cu Sphero
  14. Stimularea imaginației tridimensionale – Introducere în Tinkercad și      demo de imprimare 3D

Clasele I-IV

  1. Primii pași în programare – Obiecte grafice și programarea lor
  2. Elemente de gândire computațională - Exerciții introductive în Scratch      (programare obiecte)
  3. Programarea pentru cei mici - Gestionarea evenimentelor în Scratch
  4. Roboți educaționali pentru copii - Exerciții cu Sphero în interfața      grafica și limbaj diagramatic
  5. Robofotbal - Exerciții cu Sphero (structura liniară)
  6. Robodans - Exerciții cu Sphero (structura repetitivă)
  7. Povestea în era digitală – Elemente de storytelling în Scratch
  8. Interacțiunea copil mașina - Dialog în Scratch
  9. Jocul ca mijloc de învățare - Game design în Scratch
  10. Realizarea unei figuri geometrice cu Sphero
  11. Codul culorilor – Aplicații cu Sphero
  12. Roboței în lumea reală  - Aplicații cu senzori Sphero
  13. Parcurgere labirint cu Sphero
  14. Introducere în modelarea 3D – Prezentare Tinkercad și demo de      imprimare 3D

Pentru școli și centre educaționale

Singurul furnizor din România de tehnologii de tip makerspace necesare implementării noilor recomandări ale Uniunii Europene privind competențele cheie pentru învățarea pe parcursul vieții. 


Vezi detalii!

Payment

image6
image7
image8