orar

Program lecții în MAKERSPACE:


Formular de inscriere


Grupa I (Marti) 

18.00-19.00(clasele I-IV)

19.15-20.15 (clasele V-VIII),  

Grupa II (Sambata)

10.00-11.00(clasele I-IV)

 11.15-12.15(clasele V-VIII)

Grupa III (Duminica)

10.00-11.00(clasele I-IV)

11.15-12.15(clasele  I-IV)

Grupa IV(Joi)

18.00-19.00(clasele I-IV)


Nota: in Grupa III exista doar copii din ciclul primar.

Date calendaristice

Cursurile incep pe 9 Aprilie 2019 si presupun 9 sedinte saptamanale

Trainer: Un trainer la doi copii(invatare personalizata)  și IOANA(companion de invățare bazat pe inteligență artificială )

Locaţie: Makerspace-ul NEXTLAB din București (zona Unirii-Mitropolie).

Preț: 90 lei/sedintă materilele digitale de curst(35 lei/luna).  Prima intalnire e gratuita. 


O grupă are maxim 8 copii!



Taxa se plătește în avans pentru fiecare lună(395 lei) calculata de la data inscrierii.  Locurile sunt limitate. Plata se face prin card sau transfer bancar.

VREAU LECTIE îN MAKERSPACE

PROGRAMA

  Clasa a V-a

  1. Competențele zilei de mâine - Inițiere în programare diagramatică cu      Scratch
  2. Gândirea computațională - Exerciții simple în Scratch (structura      liniară)
  3. Roboți educaționali - Exerciții cu Sphero (structura liniară) în      limbaj diagramatic și Javascript
  4. Programarea pe înțelesul copiilor - Exerciții simple în Scratch      (structura alternativă)
  5. Sistemele fizico-cibernetice ale viitorului - Exerciții cu Sphero      (structura alternativă) în limbaj diagramatic și prezentare comparativă cu      Javascript
  6. Un strop de artă în STEM - Animație condiționată în Scratch
  7. Povestea în era digitală - Storytelling în Scratch
  8. Pentru o societate a comunicării - Dialog în Scratch
  9. Jocul ca mijloc de acces la cunoaștere - Game design în Scratch
  10. Realizare mișcare circulară cu Sphero în limbaj diagramatic și      prezentare comparativă cu Javascript
  11. Codul culorilor – Aplicații cu Sphero în limbaj diagramatic și      prezentare comparativă cu Javascript
  12. Prelucrarea mesajelor de la senzori  - Aplicații cu senzori      Sphero în limbaj diagramatic și prezentare comparativă cu Javascript
  13. Cunoștințe sofisticate cu dispozitive robotice – Realizarea unei aplicații      complexe cu Sphero
  14. Stimularea imaginației tridimensionale – Introducere în Tinkercad și      demo de imprimare 3D

Clasele I-IV

  1. Primii pași în programare – Obiecte grafice și programarea lor
  2. Elemente de gândire computațională - Exerciții introductive în Scratch      (programare obiecte)
  3. Programarea pentru cei mici - Gestionarea evenimentelor în Scratch
  4. Roboți educaționali pentru copii - Exerciții cu Sphero în interfața      grafica și limbaj diagramatic
  5. Robofotbal - Exerciții cu Sphero (structura liniară)
  6. Robodans - Exerciții cu Sphero (structura repetitivă)
  7. Povestea în era digitală – Elemente de storytelling în Scratch
  8. Interacțiunea copil mașina - Dialog în Scratch
  9. Jocul ca mijloc de învățare - Game design în Scratch
  10. Realizarea unei figuri geometrice cu Sphero
  11. Codul culorilor – Aplicații cu Sphero
  12. Roboței în lumea reală  - Aplicații cu senzori Sphero
  13. Parcurgere labirint cu Sphero
  14. Introducere în modelarea 3D – Prezentare Tinkercad și demo de      imprimare 3D